צלם מוצרים

מה עושה צלם מוצרים?

אנחנו מכירים צלמים שעוסקים בצילום אירועים, צילום דוגמנות, צילום אומנותי, אפילו צלמים שמתעסקים בצילום אוכל. אך אחד התחומים הבולטים ביותר בתחום הצילום, מגיע דווקא מהצד של צילום מוצרים.

ישנם לא מעט צלמים שעוסקים בתחום זה באופן ספציפי או לצד עבודות צילום אחרות. מדובר על צילום מוצרים בסדרי גודל שונים, כשהמטרה שלהם, היא לצלם את המוצר שעומד מולם מזוויות שונות, בשביל לייצר תוצאה איכותית ללקוחות שלהם.

הרעיון של צילום מוצרים, הוא לא חדש אך אין ספק שעם השנים הוא מתפתח ומתקדם יותר. מה שעומד בבסיס הרעיון הוא, צילום לצורך פרסום, שיווק, קידום או לצרכים אחרים. למשל, אם אנחנו רוצים לעלות פרסומת עם תמונה של מוצר מסוים, אז נרצה להשתמש בשירותיו של צלם מוצרים מקצועי בשביל שידע לצלם אותו על הצד הטוב ביותר. זה נכון גם לגבי צילום עבור קטלוגים, פרסום באתר אינטרנט של החברה, פליירים, חוברות הדרכה או כל דבר אחר.

כיצד מצלמים מוצר בצורה נכונה

בשביל לצלם מוצר בצורה נכונה, צריך להכיר את המוצר ולדעת מה רוצים להציג ממנו. למשל, אם מדובר על מוצר גדול, צריך להחליט האם מצלמים אותו מרחוק, על מנת לתפוס את כל חלקיו, או שמא יש לצלם אותו מקרוב, על מנת להתמקד בנקודות ספציפיות שלו.

אם מדובר על מוצר קטן מימדים, אז צריך לדעת כיצד לצלם אותו באופן כזה שיהיה ניתן לראות אותו בצורה ברורה וחדה. אין טעם לצלם אותו מרחוק, אז לא יהיה ניתן להבין במה מדובר, ויחד עם זאת, אם נצלם אותו מקרוב מדי, אז ייתכן ונפספס את הרעיון שאמור לבטא הצילום.

לפני סיום חשוב להדגיש, צלם מוצרים עובד לרוב באופן עצמאי או דרך סוכנויות צילום שונות.

 

נכתב בשיתוף סטודיו לצילום חן ברקוביץ

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד